Kako smo obilježili Black Friday?

15.12.2020.

Što je Black Friday?

Poznati dan rasprodaje, slijedi dan nakon Dana zahvalnosti, američkog nacionalnog praznika koji se obilježava zadnji četvrtak u studenome, a koji se sve češće produžuje na cijeli vikend ili mjesec rasprodaje. Trgovci uključujući Amazon, Walmart, Tesco, Nescaffe, Dell, Apple, Bose, Adidas, Nike i brojni drugi, godinama u ovom periodu lansiraju niz ponuda s velikim popustima, a traju do Cyber ​​ponedjeljka, pri čemu je zanimljivo istaknuti da Amazon ostvaruje više od polovice prodaje na američkom tržištu. 
 
Kako je nastao naziv Black Friday ili Crni petak? 
 
Sam naziv dolazi iz trgovina, koje su nekada kod bilježenja računovodstvenih podataka, dobit bilježile crnom bojom, a gubitke crvenom. Smatra se da su mnoge trgovine tijekom većeg dijela godine bile "u minusu", a "u plus su ušle" dan nakon Dana zahvalnosti, prodavši značajne količine robe na rasprodaji. No, policijski službenici u Philadelphiji su prvi povezali Crni Petak s razdobljem nakon Dana zahvalnosti 1950-ih godina. Zbog velikih gužvi u gradu, oni nisu mogli uzeti slobodan dan, jer su morali čuvati red i sigurnost na ulicama, pa su taj dan nazvali „crnim petkom".  
 
Povijest rasprodaja na Black Friday  
 
Robna kuća Macy's pokrenula je svoju poznatu paradu na Dan zahvalnosti u New Yorku 1924. godine, koja je potaknula kupovinu u gradu, dan nakon parade. Ovaj dan rasprodaje postao je popularan tijekom 1930-ih godina. Kroz povijest, Crni Petak je evoluirao od običnog dana nakon Dana zahvalnosti do dana poznatog po velikim popustima i početku sezone blagdanskih kupovina. Koncept Crnog Petka se proširio po cijelom svijetu, a tome je pridonijelo jačanje pozicije Amazona, kojeg su slijedile i ostale kompanije, pa se Crni Petak danas provodi u većem dijelu svijeta. U Meksiku koriste naziv "El Buen Fin", što znači „dobri kraj", u UAE koriste naziv „White Friday", a u Kini imaju vlastiti dan rasprodaje, koji su nazvali „Singles' Day", te se on provodi 11.11..  
 
black friday macy's
 
Black Friday u brojkama 
 
Osnovne činjenice o Crnom Petku za 2019. godinu:
  • Internetska prodaja iznosila je 7,4 milijarde dolara;
  • Prosječna ušteda na akcijama iznosila je 37%;
  • 2,9 milijardi dolara prodaje ostvareno je putem mobilnih telefona;
  • Milenijalci su bili najveći potrošači;
  • Na rasprodajama podjednako sudjeluju žene i muškarci;
  • Polovicu cjelokupne prodaje ostvario je Amazon, s udjelom od 54,9%;
  • 400 dolara je prosječna potrošnja potrošača na taj dan. 
 
Na All natural web shopu prvi puta smo obilježili Black Friday, a odlučili smo se na veliku rasprodaju do 70% popusta. Razlog tome je bila promjena koji smo uočili kod ponašanja potrošača i njihovih prioriteta, pri čemu smo uočili rast online prodaje svih naših prehrambenih proizvoda, a pogotovo dodataka prehrani za jačanje imuniteta. Zdravlje i kupovina kvalitetnih proizvoda visoko je na ljestvici prioriteta svih potrošača, a ovom fenomenalnom ponudom željeli smo nagraditi naše postojeće i približiti naše proizvode novim potrošačima. Stoga smo odlučili cijeli vikend, od 27.11. do 29.11.obilježiti popustima. Black Friday vikend prošao je iznad naših očekivanja, a trud i rad kroz cijelu godinu se itekako isplatio.
 
U A1 all natural web shopu popusti su iznosili od 50 do 70%. Samo neki od proizvoda na akciji bili su: RAWBITE energetske pločice, STRATH švicarski dodaci prehrani za jačanje imuniteta, BAKIN' MIX mješavine bez glutena za pripremu kruha ili slastica, DARBO marmelade, NOCCIOLATA namaz od lješnjaka….i puno drugih premium prirodnih i/ili ekoloških proizvoda.
 
Bio je ovo veoma uspješno odrađen Black Friday za A1 All natural tvrtku i željeli bismo se zahvaliti svima koji su omogućili da takav i bude. Veselimo se što je sve više potrošača svjesno važnosti unosa kvalitetnih namjernica u svoje tijelo i što povjerenje pružaju upravo nama.  
 
Vaš A1 All natural tim
 
 black friday all natural shop


 
Izvori:
https://www.thebalance.com/why-is-it-called-black-friday-3305712
https://spendmenot.com/blog/black-friday-sales-statistics/
https://www.telegraph.co.uk/black-friday/2020/11/27/black-friday-name-why-called-what-history-sales-2020-event/
https://www.businessinsider.com/best-black-friday-store-sales-2020-11 

Kako jesenske (ne)prilike utječu na našu kožu i čime možemo poboljšati zdravlje suhe i osjetljive kože

Kako jesenske (ne)prilike utječu na našu kožu i čime možemo poboljšati zdravlje suhe i osjetljive kože

S dolaskom jeseni, koža prolazi kroz razdoblje prilagodbe zbog promjene temperature, vlage i vjetra, što može izazvati različite probleme poput suhoće, iritacija i prištića. Niže temperature i oštriji vjetar oduzimaju koži vlagu, a boravak u grijanim prostorima dodatno pogoršava stanje, ostavljajući
Koje navike mogu 'ubrzati' pojavu dijabetesa?

Koje navike mogu 'ubrzati' pojavu dijabetesa?

Svjetski dan dijabetesa prilika je da osvijestimo ulogu prehrane, tjelovježbe, sna i mentalnog zdravlja u prevenciji ove bolesti. Dijabetes je metabolički poremećaj koji pogađa milijune ljudi širom svijeta, a nastaje kada tijelo ne proizvodi dovoljno inzulina ili ga ne koristi pravilno.
Spavate li dovoljno? Otkrijte tajnu kvalitetnog sna!

Spavate li dovoljno? Otkrijte tajnu kvalitetnog sna!

U današnjem brzom ritmu života, san nekima postaje luksuz. No, kvalitetan san je temelj našeg zdravlja i dobrobiti. Kada dobro spavamo, osjećamo se odmorno, imamo više energije, bolje se koncentriramo i lakše se nosimo sa stresom. Ali kako znati spavamo li dovoljno i što možemo učiniti da poboljšamo

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više