Bakin' Mix hrvatski je gluten
free brand mješavine za kruh, peciva i kolače. Kako je kod proizvoda ovog
tipa kvaliteta iznimno važna, potrudili smo se i postigli što smo željeli –
vrhunsku razinu i mnoge različite proizvode po dobrim cijenama. Proizvod je razvijen u Hrvatskoj s domaćim
nutricionistima i predstavnicima udruge za celijakiju. U
našim proizvodima može svatko uživati, a posebno se preporučuje osobama oboljelim
od celijakije, intolerantnim na gluten, alergičnim na pšenicu i osobama koje se
hrane bezglutenski. Naša mješavina za pripremu kruha,
peciva i kolača nije posebna samo po kvaliteti, već je i vrlo jednostavna u
pripremi i treba jednako vremena kao i za pripremu konvencionalnih proizvoda
sličnog tipa.
Najbolji
dizajn na svijetu
Malo je reći da smo ponosni što
Bakin' Mix krasi i inovativan i moderan
dizajn, čini se da je jedinstven, jer su ga prepoznali i drugi. Ove godine,
Bakin' Mix osvojio je prestižnu nagradu
Red Dot Award: Brands and Communication
Design 2020 za najbolje rješenje dizajna ambalaže u prehrambenoj
industriji. Nagradu dodjeljuje
Red Dot GmbH & Co. KG. iz Essena,
Njemačka, a dodjela je objavljena sredinom srpnja.
6.992 rada bilo je prijavljeno u 17 kategorija i 36 grana gospodarstva, tako da je konkurencija bila ozbiljna
i obimna. Nagrada se dodjeljuje od 1955. godine i smatra se jednom od važnijih međunarodnih
priznanja za dizajn. Dizajn i kreativno ostvarenje radova iz cijelog svijeta ove
je godine ocjenjivao žiri od 24 stručnjaka iz područja komunikacijskog dizajna
- i Bakin’ Mix je pobijedio!
Kako je
nastala ideja?
Proces razvijanja branda i dizajna ambalaže trajao je šest mjeseci, puno smo istraživali, analizirali, dali si truda i – što je sigurno bilo važno za
rezultat – radili s veseljem i zavoljeli ovaj proizvod.
Radili smo temeljito i analizirali slične proizvoda u
Hrvatskoj i mnogim drugim zemljama. Posao brandinga u ovom slučaju znači osmisliti
ime, vizualni identitet serije proizvoda i dizajn ambalaže. U svemu tome bila
je uključena ekipa ljudi iz poduzeća
A1 All Natural i ja. Skoro svakodnevno smo
razgovarali i razmjenjivali dopise i ideje i na taj je način svatko doprinio
svojim znanjem i iskustvom, a meni je osobno bilo bitno što su bili unaprijed
jasno postavljeni ciljevi branda" -
Veronika Uravić Čolak, dizajnerica
Oblik ambalaže Bakin' mix unaprijed je određen, što je slučaj i kod drugih
sličnih proizvoda, no nama je ipak ostavio dovoljno prostora za kreativnost.
Naše rješenje već na ambalaži da naslutiti da se unutra nalazi prašak, a
praškasto strukturirana slika prikazuje zaštitno lice branda – sijede bake s punđom. Dizajn ambalaže time naglašava osnovnu vrijednost branda,
a to je povezivanje tradicije sa suvremenim prehrambenim potrebama i to ne samo
kroz ime, već i kroz cjelokupno rješenje. Baka i sam proizvod podsjeća nas na
toplinu i neponovljive okuse i mirise bakine kuhinje. Nakon dugog planiranja i puno mukotrpnog rada razvili smo Bakin' mix
dizajn. A to je pakiranje petrolej plave boje, s likom bake u sredini. Svako
pakiranje krasi srce određene boje u kojem se nalaze imena branda i naziv
proizvoda. Jedinstveni spoj modernog i tradicionalnog dizajna osvojio je mnoge,
pa tako i stručni žiri Red Dot.
Ovo je velik poticaj i vjetar u leđa za naš prvi
brand, koji će zasigurno pomoći u uspješnom predstavljanju ovog proizvoda na
domaćem i međunarodnom tržištu. Ovime smo dokazali koliko nam je bitna
cjelovita kvaliteta proizvoda, koji svojim uspjehom i rješenjem potvrđuje da
smo na pravom putu: temeljit i pažljiv pristup, dobar tim, odličan dizajner (Veronika
je bila pravi odabir), kvalitetan proizvod i dizajn u skladu s postojećim
trendovima. Uglavnom su reakcije na naš proizvod od prvog dana bile vrlo
pozitivne, ali moram priznati da je nagrada i za mene bila iznenađenje jer je
konkurencija bila ozbiljna i velika – Staša Brozina, direktorica
Na kraju, želimo zahvaliti svima koji su bili i onima koji i dalje jesu
uključeni u naš projekt. Ovo je tek početak našeg Bakin’ Mix puta i ideje koja
je davno nastala. Dopustite da vas ohrabrimo – ako imate konstruktivan
prijedlog ili domaći proizvod kojeg bismo mogli uključiti u našu liniju - pišite
nam!